Eerste ontwikkelingen - Reisverslag uit Lommel, België van Rick Hendriks - WaarBenJij.nu Eerste ontwikkelingen - Reisverslag uit Lommel, België van Rick Hendriks - WaarBenJij.nu

Eerste ontwikkelingen

Door: Rick Hendriks

Blijf op de hoogte en volg Rick

24 Mei 2015 | België, Lommel

Ik heb net mijn derde week achter de rug, het werk en het volk went erg goed. Al loop ik soms nog wel is tegen de achterstand van de belgen aan. Zo hebben mijn huisgenoten, die er een week eerder als mij inzaten, de vaatwasser niet gebruikt omdat ze niet wisten hoe die werkten. Ook het koken in België gaat anders als in Nederland. Ze eten overal mayonaise bij, zelf bij de aardappels, zelf vind ik dit niet zo lekker.

Het werk gaat ook steeds beter, en heb ik verschillende activiteiten al regelmatig zelf gedaan zonder hulp van collega's. Zo heb ik bijvoorbeeld Lasertag al vaak alleen gedaan. Voor het klimmen ben ik ook één keer gemonitord. Ook heb ik afgelopen weekend een cursus boogschieten gehad, deze cursus was erg leuk en leerzaam. Veel cursisten kenden ik al van de cursus klimmen. Verder gaat alles op rolletjes en gaat het steeds beter!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 2839

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Stage Centerparcs De Vossemeren

Landen bezocht: