DHL weekend - Reisverslag uit Lommel, België van Rick Hendriks - WaarBenJij.nu DHL weekend - Reisverslag uit Lommel, België van Rick Hendriks - WaarBenJij.nu

DHL weekend

Door: Rick Hendriks

Blijf op de hoogte en volg Rick

07 Juni 2015 | België, Lommel

Afgelopen weekend hebben we DHL te gast gehad op het park. Het was een groot evenement wat wij ook mee op moesten bouwen. Op vrijdag kwamen meer dan 1000 medewerkers van DHL over de hele wereld naar ons park. Zo kwamen er mensen uit Spanje en Italië maar ook uit Argentinië en Brazilië. Het opbouwen was geen succes. Ze zouden een voetbaltoernooi houden op het trainingscomplex van Lommel United, over 10 velden moesten per veld 12 spandoeken opgehangen worden, dit mochten wij als stagiairs natuurlijk doen. Alleen het probleem was dat we deden wat ons gevraagd werd maar ze telkens het anders wouden, zo hebben we in twee dagen 3 keer 120 spandoeken moeten verplaatsen.

Toen we op de sportvelden eindelijk klaar waren moesten we het park gaan versieren, overal waar CenterParcs op stond moest iets overheen waar DHL op stond, dit was best nog leuk om te doen. Vervolgens werd onze sporthal omgebouwd tot een feestlocatie, één deel daarvan werd volgezet met planten om hier een rustige plek te creëren om te borrelen. Dat moest een soort tuin worden. Voor die tuin hadden ze bankjes nodig die ik bij de IKEA moest gaan halen, 50 IkEA bankjes die bij vervolgens ook weer in elkaar moesten zetten.

Het weekend zelf ben ik er niet geweest omdat ik niet hoefde te werken, enkel de eerst nacht ben ik er geweest. Toen hebben we niet extreem veel overlast gehad maar de twee nachten erna wel. Ik ben blij dat dit weekend achter de rug is en de normale werkzaamheden weer hervatten