Sportdag - Reisverslag uit Lommel, België van Rick Hendriks - WaarBenJij.nu Sportdag - Reisverslag uit Lommel, België van Rick Hendriks - WaarBenJij.nu

Sportdag

Door: Rick Hendriks

Blijf op de hoogte en volg Rick

05 Juli 2015 | België, Lommel

Vorige week hebben we de Europese Sportdag van CenterParcs en SunParcs gehad. Wij deden met onze afdeling, Sport en Adventure, mee aan deze sportdag. Er waren 16 verschillende sporten waar je aan kon deelnemen. En de avond voor de sportdag was er natuurlijk een pre-party. Wij deden mee aan dodgeball. De hele dag hebben wij alle wedstrijden gewonnen en stonden in de finale tegenover zeer fanatieke Franse collega's. Uiteindelijk hebben wij de finale van onze Franse collega's gewonnen!

'S avonds was de prijsuitreiking en mochten wij onze beker in ontvangst nemen. Aan het einde van de dag kijken ze naar de klassering van alle sporten en het park wat gemiddeld het het hoogste staat wint ''De Sportdag 2015''. En ook die hebben wij als CenterParcs De Vossemeren gewonnen!!

De regel binnen Centerparcs is: ''Het park dat wint organiseert volgend jaar de Europese sportdag van CenterParcs en SunParcs'' Ik ben naar de prijsuitreiking naar de manager van ons park toe gelopen en ben een gesprek gestart over de sportdag van volgend jaar. Ik heb gezegd dat ik voor volgend jaar nog een afstudeer stage zocht en omdat we vandaag gewonnen hadden ik volgend jaar de sportdag van 2016 mee zou kunnen organiseren, zo hadden hun weer extra hulp voor het organiseren en ik had een stage. Ze vond het een goed idee! Twee dagen na de sportdag ben ik langs haar kantoor gegaan en alles afgerond, mijn huisje voor volgend jaar is al geboekt!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 1064
Totaal aantal bezoekers 2841

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Stage Centerparcs De Vossemeren

Landen bezocht: