Nieuwe activiteiten - Reisverslag uit Lommel, België van Rick Hendriks - WaarBenJij.nu Nieuwe activiteiten - Reisverslag uit Lommel, België van Rick Hendriks - WaarBenJij.nu

Nieuwe activiteiten

Door: Rick Hendriks

Blijf op de hoogte en volg Rick

21 Juni 2015 | België, Lommel

Sinds deze week hebben we er weer twee nieuwe activiteiten bij, RC Racing en Graffiti-workshop. Ook voor deze activiteiten hebben we een korte spoedcursus gehad. Zelf vind ik RC Racing erg leuk om te geven. Je hoeft er niet veel te doen, alleen instructies te geven soms wat tips om ervoor te zorgen dat ze bijvoorbeeld sneller door de bocht kunnen. Eerst mogen ze een paar rondjes oefenen en vervolgens gaan ze een race houden.

De graffiti was ook er leuk om te doen maar toch ook moeilijker dan je denkt. Je krijgt al snel druppels op je muur waardoor het uitloopt. We hebben wel een aantal goede tips gehad maar het blijft lastig, zeker omdat ik niet zo creatief met mijn handen ben.

Vorige week ben ik met mijn huisgenootjes naar de quizavond geweest hier op CenterParcs en de dag erna naar de Crazy-Bingo. De Crazy-Bingo was een bingo met een hele show erom heen.

Afgelopen weekend zijn mijn ouders en broers een weekendje naar CenterParcs gekomen, ik kon een huisje met extreem veel korting boeken omdat ik nu hier stage loop, dus hebben we dat maar gedaan. Had alleen zaterdagochtend om 8:00 al een Wild River Rafting en daarna nog werkoverleg en vervolgens nog de Kids Adventure. Maar de rest van het weekend was ik vrij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2848

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Stage Centerparcs De Vossemeren

Landen bezocht: